сряда, 23 септември 2020 г.

В криптовалутите ли е бъдещето


Криптовалутите, според мен, са бъдещето, във финансов и икономически план. Те са най-иновативното и обсъждано средство за разплащане от няколко годни насам. Следя пазарите за криптовалути от около пет години и търговията с тях се превърна в мое хоби. Има два вида търговци- трейдъри и холдъри. Първите търгуват криптовалутите сравнително бързо, а вторите събират количества (понякога и с години) и чакат цената да се вдигне достатъчно, за да продадат на печалба. 

Аз съм от втората група. Събирам валути, които внимателно проучвам, следя за тяхното развитие и потенциал и ако ме грабнат- купувам дадено количество. 

Аз съм средностатистически човек, представител на средната класа, така че търговията с криповалути не е моето основно занимание. Пазарувам основно, когато получа заплата от фирмата, към която работя. Определил съм малък процент от бюджета си за инвестиции и чрез криптовалутите инвестирам в бъдещето си. Има стотици други начини за инвестиция- акции, фондовата борса, недвижимите имоти и т.н., но аз съм избрал иновативния подход. 

Много хора не разбират каква идея стои зад крипто света и затова са доста скептично настроени, предпочитат да играят “на сигурно” и залагат главно на акциите, като поле за инвестиции. Стига да ви е интересна темата, можете да потърсите в интернет какво представляват криптовалутите и кой знае, може би ще се превърнат и във вашата нова страст. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар