четвъртък, 22 декември 2011 г.

Новите телефони

Бойко Дражев за GSM ерата
Здравейте, аз съм Бойко Дражев. Замисляли сте се вече цялото това развитие на технологиите, особено в комуникациите, как се отразява на джоба на обикновения потребител. Например новите телефони, които вече не се наричат с остарялото име GSM, а имат елегантното заглавие смартфони - в превод "умни телефони". Телефоните може наистина да са умни, но дали са умни хората, които си ги купуват. Аз лично не мога да си представя да си купя такава играчка, само защото е модерно. Но аз не съм тийнеджър все пак и вече мисля, че съм достатъчно ориентиран, за да мога да си правя изводи. Децата отдавна искат за подарък от Дядо Коледа не количка с дистанционно, а от най-скъпите смартфони на пазара, които реагират с докосване. Жалко, че толкова бързо се измести ерата на обикновените мобилни телефони, които нямаха почти никакви екстри, пестяха енергия и издържаха над седмица без да се зареждат при почти непрестанни разговори.

До следващият път!
/Бойко Дражев

Няма коментари:

Публикуване на коментар