четвъртък, 5 януари 2012 г.

Правете добро с мисълта си - това е помощ!

Младия и мислещ човек разпространява около себе си енергиите на своята ежедневна и незабравима мисъл. При нас младите бушуват енерии (дори при мен Бойко Дражев), които „излизат“ на вън от нас –това според мен е вярно и всеки може да се убеди в това мое мнение, стига само да бъде поне малко наблюдателен. Колко често, когато преминаваме  близо до някого (примерно наши близки), изведнъж се сещаме за нещо, което се оказва, че тяхната мисъл се занимава в момента. Май се изразих доста сложно сега ще се опитам по - просто да го кажa. С други думи мисълта може да се разпространява посредством словото, което изразяваме, за мен това е най- естественото, но също така посредством енергията, пораждаща съответната мисъл. От тук следва да се направи извода, че ние с нашата мисъл носим увереността, че може да въздействаме подсъзнателно. С тази мисъл можем да внушим желаното у нас на хората, които трябва да го знаят или разберат. Силата на нашата мисъл може да се окаже огромна помощ за постигане на целта във всяко едно начинание, било на нас или на всички около нас. Убеден съм, че резултата ще се получи и ще бъде успешен. На ясно съм, че живота ни изправя пред множество „чудни случай” - неочаквано разбирателство, съчувствие, отзивчивост, особено по тия новогодишни празници. Аз лично си го обяснявам само и единствено с въздейтвието на мисълта - нашата мисъл, стремяща се към този резултат,  понякога без самите ние да осъзнаваме този стремеж, помагаме на нашите близки, роднини и приятели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар