сряда, 11 януари 2012 г.

Хуморът / Смехът е здраве !!!

Със сигурност познавате забавни хора и знаете как да различавате хумора и неговата противоположност, но коя е тя ? Аз на сцената съм гледал не малко пъти - великите хумористи: Г. Парцалев, Г.Калоянчев, Ст. Мутафова и др. Какво е смехът ? Какво е липса на смях? Каква роля има това невероятно забавление за нашето здраве ? Все въпроси с доста разнородни отговори. Използване на шеги, смях, радост, забавлението, иронията, всичко това е за мен смях. Следователно хуморът е повече от обикновен смях. Докато смехът е човешкият начин да изразим реакцията, под хумор се има предвид действието, което предхожда тази наша човешка реакция. Защото трябва да приемаме ежедневието с ведрост и спокойствие. Моя милост смее да твърди, че съм се научил да притежавам с течение на времето способността да се смея над себе си, дори в много тежки ситуации и да не се отчайвам. Това мое качество ме е спасявало в доста кризистни моменти. Тази самоирония ме държи да се справям по-добре с живота,  да намаля страха, да премахна стреса и да преосмислям доста насъбрали се неприятни ситуации. Ненавиждам хора, които притежават злобен  хумор. Аз желая да виждам все по–често хора по улицата ( или там, където ми минава най- често 80 % от денят ми ) да бъдат разведрявани с остроумни коментари, да има атмосфера с весели закачки. Именно те ще ни дръжат здрави и прави от този стрес. Един съвет - ако се вгледате в себе си и установите, че се смеете по-малко от 18 минути на ден, променете си живота. Смейте се повече! Трябва да търсиме сами забавни ситуации и да разказваме вицове.Това трябва да важи не само за дома, а и за работното място, защото това ще ни създаде положителна здравословна среда.

Няма коментари:

Публикуване на коментар